Bestuur 2024-2025

Landelijk Bestuur 2024-2025 van
L.S.V. Cognatio

Wij, als Landelijk Bestuur van L.S.V. Cognatio, staan voor verbinding en ambitie!

Wij dragen zorg voor het overkoepelende beleid van de vereniging en zorgen ervoor dat L.S.V. Cognatio, met haar zes vestigingen, een hechte en dynamische studentenvereniging blijft. Met meer dan 900 leden verspreid over heel Nederland, creëren wij een platform waar studenten van Hogeschool Tio elkaar kunnen ontmoeten, samen kunnen groeien en waardevolle ervaringen kunnen opdoen die verder reiken dan de studiebanken.

Ons team organiseert jaarlijks diverse landelijke evenementen die bekendstaan om hun unieke sfeer en grootschaligheid. Van de introductiedagen in de Ardennen tot het spetterende strandfeest in Beachclub Fuel, de "destination unknown", het jaarfeest in de Melkweg en natuurlijk de wintersportreis, wij zorgen voor onvergetelijke ervaringen. Het jaar sluiten we traditiegetrouw af met een groots gala, waarbij artiesten zoals Lil' Kleine, Jonna Fraser en Kris Kross Amsterdam het feest compleet maken.

Daarnaast staan wij in nauw contact met Hogeschool Tio en haar studenten, ondersteunen wij de Vestigingsbesturen en bieden wij de ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling binnen de vereniging. L.S.V. Cognatio staat niet alleen voor gezelligheid, maar ook voor het bouwen aan een waardevol netwerk en het optimaal benutten van de studententijd.

Met ons Landelijk Bestuur halen wij het maximale uit wat Cognatio te bieden heeft!

Bestuursfoto_met_Char_betr.png

Landelijk bestuur 2024-2025